Telefonas Huawei P30 Breathing Crystal 128GB
48,90 € per/mėn.

Kodas: 7544193
Daugiau nei 500 000 klientų mumis pasitiki

Telefonas Huawei P30 Breathing Crystal 128GB

Nemokamas pristatymas nuo 200 Eur ir Lizingas iki 10 mėn. be pabrangimo*
489,00 €
Kompensacinis atlygis autoriams +5,25 €  
Kiekis:
 
Pristatymo laikas 1-2 d.d
78,35 €
5,00 €

Radote pigiau?   Siūlykite savo kainą

Jūsų pasiūlymas išsiųstas

Kraunasi

Bevielis ryšys
802.11 a/b/g/n/ac
Ekrano įstrižainė
6.1
Vidinė atmintis
128 GB
Jutikliai
Piršto anspaudo skaitytuvas, akselerometras, gyroskopas, proximity sensorius, kompasas
Bluetooth
v5.0
Operacinė sistema
Android 9.0
GPS
A-GPS, GLONASS, GALILEO
Galinė kamera
40 MP + 16 MP + 8 MP
SIM kortelės tipas
Nano SIM
Baterijos talpa
3650 mah
USB
Type-C
Modelių linija
P30
Ekrano apsauga
Įbrėžimams atsparus stiklas
Korpusas
Aliumininis ir stiklas
Radijo imtuvas
Nėra
Atsparumas vandeniui
IP68
NFC
Yra
Integruota baterija
Taip
Atminties kortelės lizdas
Nano Memory iki 256 GB
Belaidis įkrovimas
Nėra
Wi-Fi direct
Yra
Branduolių skaičius
8
Hot spot
Yra
Filmavimo galimybė
Yra
Dvi SIM kortelės
Yra
Garantinis laikotarpis
24 mėn.
Gamintojas
Huawei
Spalva
Mėlyna
Prekės tipas
Telefonai
Ekrano raiška
1080 x 2340

NEMOKAMAS

sudužusio ekrano keitimas*

12 MĖNESIŲ

perkant P30 I P30 Pro
nuo 07.15 iki 08.11

#huaweicares

PATIKRINKITE REIKALAVIMUS

Užsiregistruokite paslaugai HUAWEI CARES ir vienerių metų laikotarpiu patyrus mobiliojo telefono ekrano gedimą (iškritus telefonui iš rankų, sutrenkus ar suspaudus ekraną) nemokamai gaukite vieną pilną ekrano keitimą autorizuotame HUAWEI techninio aptarnavimo centre*.

*Techninio aptarnavimo centrų lokacijas rasite svetainės apačioje.

Kritimo sukeltas gedimas

Sutrenkimo sukeltas gedimas

Suspaudimo sukeltas gedimas

UŽSIREGISTRUOKITE 4 ŽINGSNIAIS

žingsnis

Atidarykite programėlę
„HiCare“ savo telefone

žingsnis

Paspauskite ant
akcijos skydelio

žingsnis

Gaukite leidimą
naudotis paslauga

žingsnis

Užsiregistruokite
„Huawei“ paskyroje

TAISYKLĖS

  • 1 Prisiregistruoti ir naudotis paslauga HUAWEI CARES gali tie vartotojai, kurie pirko telefonus „Huawei P30“ arba „P30 Pro“ 2019 m. nuo liepos 15 d. iki rugpjūčio 11d. ir pradėjo jais naudotis (aktyvavo) per 7 dienas nuo pirkimo datos.
  • 2 Užregistravus paslaugą HUAWEI CARES (paslauga aktyvuojama per 7 dienas ir galioja vienerius metus nuo jūsų įrenginio aktyvavimo datos), informaciją apie ekrano garantiją galite gauti programėlėje „HiCare“ arba oficialioje „Huawei“ svetainėje.
  • 3Paslauga gali naudotis šios šalys:

Austrija

Bosnija ir
Hercegovina

Kanada

Kroatija

Čekijos Respublika

Danija

Estija

Suomija

Vengrija

Latvija

Lietuva

Norvegija

Lenkija

Rumunija

Serbija

Slovakija

Slovėnija

Švedija

Turkija

Ukraina

※ Norėdami užbaigti registraciją ir gauti paslaugą, „HUAWEI AppGallery“ susiraskite ir atnaujinkite programėlę HiCare į 9.1.2.XX arba naujesnę versiją.

SĄLYGOS

1   Akcija taikoma tik įrenginiams P30 / P30 Pro ir kiekvienam atskiram telefonui tik vieną kartą.

2   „Huawei“ neatsako už veiksmus, sukeltus dėl nenuspėjamų ir neišvengiamų priežasčių, tokių kaip „Force majeure“ ar kt.

PIRK HUAWEI P30 ARBA P30 PRO DABAR SU 12 MĖNESIŲ
EKRANO KEITIMO GARANTIJA

Nuskenuokite „HiCare“ QR
kodą ir įsigykite paslaugą

FAQ

  • 1.  Kokie yra HUAWEI CARES programos privalumai?

    Vienerių metų programa HUAWEI CARES. Per 12 mėnesių nuo registracijos dienos jūs galite vieną kartą nemokamai pakeisti netyčia sugadintą ekrano stiklą arba galinį viršelį.

  • 2.  Kaip užsiregistruoti programoje HUAWEI CARES?

    a. Savo įrenginyje įsijunkite programėlę „HiCare App“ ir susiraskite registracijos puslapį HUAWEI CARES;
    b. Spustelėkite puslapį. Sistema jums primins, kad atsinaujintumėte „HiCare“. Prašome atsisiųsti naujausią versiją.
    c. Prisijunkite prie naujausios „HiCare“ versijos (galimas ir automatinis prisijungimas), tada spustelėkite mygtuką „Spustelėti dabar“, kad gautumėte nemokamą vienerių metų HUAWEI CARES garantiją.

  • 3.  Kaip naudotis programa HUAWEI CARES?

    Apsilankykite artimiausiame oficialiame įgaliotajame aptarnavimo centre (artimiausią centrą galite rasti programėlėje „HiCare app“ (ieškoti aptarnavimo centro)).
    D2D paslaugą galima užsisakyti naudojantis „HiCare“ programėlės funkcija Siųsti pataisyti.
    Jeigu reikia, paskambinkite į „Huawei“ skambučių centrą ir sužinokite, kur rasti artimiausią aptarnavimo centrą.

  • 4.  Ar pasinaudojus programa HUAWEI CARES mano telefonui vis dar teikiama garantija?

    HUAWEI CARES neturi įtakos telefono garantijai.

  • 5.  Jeigu mano telefono ekranas sugadintas (programa HUAWEI CARES įrenginiui galioja), o telefonas turi ir kitų defektų, kokį sprendimą priima „Huawei“ įgaliotasis aptarnavimo centras?

    Jeigu defektui taikoma garantija, „Huawei“ įgaliotasis aptarnavimo centras jį pataisys nemokamai, o tada jūs galėsite pasinaudoti programa HUAWEI CARES (per 12 mėn. nuo aktyvavimo dienos), kad sutaisytumėte ekraną.

    Jeigu kitiems defektams garantija netaikoma, „Huawei“ aptarnavimo centras už remontą jums pritaikys mokestį ir, pritaikęs HUAWEI CARES programą, ekraną sutaisys nemokamai.

  • 6.  Kaip „Huawei“ sprendžia situacijas, kai pažeistas tiek priekinis, tiek galinis įrenginio viršelis?

    Jeigu tuo pat metu pažeidžiamas ir priekinis, ir galinis to paties įrenginio viršelis, o įrenginys yra užregistruotas programoje HUAWEI CARES, ir galiojimo laikas nėra pasibaigęs, „Huawei“ nemokamai pakeis ir priekinį, ir galinį viršelį.

GAUKITE INFORMACIJĄ

Dėl detalesnės informacijos teiraukitės:

Karštoji linija: +37052140290

Nuotrauka yra iliustracinio pobūdžio. Prekės spalvos, išvaizda ir techninės charakteristikos gali šiek tiek skirtis nuo svetainėje pateikiamos informacijos. Visus su šia preke susijusius klausimus galite mums užduoti telefonu 8 - 800 - 0016 arba el. paštu info@technorama.lt

Parašykite atsiliepimą pirmas

Rašyti atsiliepimą