Pirkimo taisyklės

1. Parduotuvėje Technorama.lt įsigyti prekes turi teisę fiziniai ir juridiniai asmenys.
1.1. Registruotas klientas turi teisę pirkti juridinio asmens vardu: perkant, pristatymo informacijoje užtenka užpildyti juridinio asmens duomenis, kurie yra reikalingi formuojant PVM sąskaitą-faktūrą;
1.2. Jaunesni nei 16 metų amžiaus fiziniai asmenys privalo turėti tėvų ar globėjų sutikimą.

2. Klientas atsako už registracijos metu pateiktų duomenų teisingumą.
2.1. Registruojantis būtina pateikti tikslų gyvenamosios vietos adresą: tai reikalinga ne tik pristatant prekes, bet taip pat formuojant PVM sąskaitą-faktūrą už įsigytas prekes;
2.2. Registruojantis būtina nurodyti savo kontaktinį telefono numerį. Prieš išsiųsdami užsakymą Technorama.lt komanda gali kreiptis papildomos informacijos užsakymui patikslinti;
2.3. Pateikus neteisingus duomenis, kliento galimybės naudotis www.technorama.lt svetaine gali būti ribojamos.

3. Klientas atsako už pristatymo informacijos tikslumą:
3.1. Labai prašome visada nurodyti teisingą pristatymo adreso pašto kodą. Savo pašto kodą galite rasti www.post.lt;
3.2. Pateikus netikslią (ar klaidingą) informaciją, Technorama.lt komanda neatsako už galimus pristatymo nesklandumus, o taip pat turi teisę reikalauti atlyginimo už pakartotinį pristatymą dėl neteisingai nurodytos pirkėjo informacijos.

4. Technorama.lt užtikrina savo lankytojų duomenų saugumą.
4.1. Kliento duomenų saugumą užtikrina saugaus ryšio SSL (angl. Secure Socket Layer) sertifikatas. Įsipareigojame, kad duomenys, keliaudami tarp kliento kompiuterio ir serverio, nebus perskaityti arba pakeisti trečių šalių.

5. Technorama.lt pasilieka teisę:
5.1. Koreguoti puslapyje esančią informaciją: prekes, prekių aprašymus, kainas ir taisykles. Atsiradus naujiems parduotuvės Technorama.lt taisyklių punktams, jie įsigalioja iškart po jų paskelbimo;
5.2. Riboti klientų, nesilaikančių šių taisyklių, galimybę naudotis šia svetaine;
5.3. Asmenis, nesilaikančius šių taisyklių ar vykdančius kenkėjišką veiklą, patraukti teisinėn atsakomybėn pagal galiojančius Lietuvos Respublikos teisės aktus;
5.4. Reikalauti atlyginti užsakymo transportavimo išlaidas, jei klientas vienašališkai atšaukia vykdomą užsakymą, taip pat prekės keitimo atvejais;
5.5. Reikalauti, kad  remiantis Lietuvos Respublikos CK 6.367 straipsniu prekės būtų gražintos kliento sąskaita arba klientas atlygintų gražinimo (pristatymo) paslaugas;
5.6. Iš klientui grąžinamos sumos išskaičiuoti suteiktą papildomos nuolaidos sumą, jei klientas pasinaudojo papildoma pasiūlymo nuolaida ir vėliau atšaukė (grąžino) bent vieną kokybišką prekę iš pasiūlymo, kuriam buvo pritaikyta nuolaida.
 

Apmokėjimas

Technorama.lt atsiskaityti galite Jums patogiausiu būdu:

•    elektronine bankininkyste

•    mokėdami pavedimu

•    grynaisiais pinigais pristatymo metu (+ 2 EUR prie užsakymo sumos)

•    išsimokėtinai per UAB SB Lizingas

•    išsimokėtinai, UAB General Financing lizingo pagalba
 

Papildomi mokesčiai ir sąlygos

 •    Atsiskaitant elektroninės bankininkystės pagalba papildomi mokesčiai Technorama.lt internetinėje svetainėje netaikomi. Atsiskaitant per elektroninę bankininkystę, Jums bus nuskaičiuotas mokestis, lygus bankinio pavedimo mokesčiui banko viduje.

•    Atsiskaitant bankiniu pavedimu papildomi mokesčiai Technorama.lt internetinėje svetainėje netaikomi. Mokant bankiniu pavedimu Jums papildomai bankas nuskaičiuos mokestį, lygų bankinio pavedimo mokesčiui banko viduje arba į kitą banką, priklausomai kokio banko paslaugomis naudojatės.

•    Atsiskaitant grynaisiais pinigais pristatymo metu taikomas papildomas 2 Eur.  mokestis už grynųjų pinigų priėmimą. Kurjeris išrašo grynųjų pinigų priėmimo kvitą.

•    Įsigyjant prekes išsimokėtinai, Lizingas pagalba, papildomi mokesčiai Technorama.lt internetinėje svetainėje netaikomi. Lizingo paslaugos kaina (palūkanos, sutarties mokestis )  priklausomai nuo laikotarpio, kuriam perkate prekę.

Visas Technorama.lt užsakytas prekes pristatysime tiesiai į namus, darbo vietą, Jūsų nurodytu adresu, visoje Lietuvoje.

Prekių pristatymo kainos

 

Pristatymo būdas

Smulki buitinė technika

Stambi buitinė technika

Atsiėmimas TECHNORAMA parduotuvėse

Nemokamai

Nemokamai

Prekių pristatymas į namus

 3 Eur

6,99 Eur

Pristatymas į OMNIVA paštomatus  

 2 Eur

 Neteikiama

 
Klientai Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje (išskyrus Klaipėdos priemiesčius),  Šiauliuose, Panevėžyje, Alytuje, Marijampolėje, Tauragėje, Telšiuose, Utenoje, nemokamai gali pasirinkti pageidaujamą pristatymo laiką:

1.    nuo 08.00 iki 14.00 val.;
2.    nuo 14.00 iki 18.00 val.;
3.    nuo 18.00 iki 22.00 val.;
4.    pristatymą šeštadienį.

Jei turėsite klausimų dėl pristatymo, visada galite susisiekti su mumis: el. paštu: info@technonet.lt ar telefonu 8 800 00116

• Visi Technorama.lt užsakymai klientams pristatomi per 2-3 darbo dienas.

• Išimtiniais atvejais užsakymo pristatymo terminas gali pailgėti iki 14 dienų, tačiau apie tokią išimtį Technorama.lt atsakingas asmuo informuoja telefonu arba el. paštu.

• Renkantis prekę visada atkreipkite dėmesį į prekės pristatymo terminą, kuris nurodytas prekės aprašyme.

• Prekių pristatymas per OMNIVA paštomatus yra galimas jeigu užsakymas neviršija 30 kg ir telpa į vieną iš šių dėžių

  S   -   8 cm x 38 cm x 64 cm (mažiausias dydis: 2 cm x 9 cm x 14 cm)
  M   -  19 cm x 38 cm x 64 cm
  L   -   41 cm x 38 cm x 64 cm

• Jūs visada galite susitarti dėl Jums patogios pristatymo datos ir laiko. Jei kurjeriui informavus apie pristatymą, Jūs manote, kad negalėsite tuo metu būti Jūsų nurodytoje vietoje, turite susisiekti su kurjeriu, arba Technorama.lt darbuotoju el. paštu: info@technonet.lt ar telefonu 8 800 00116, pakoreguoti pristatymą ir pakeisti Jums patogią pristatymo datą ir laiką.

• Visos Technorama.lt užsakytos prekės pristatomos naudojantis kurjerio paslaugomis, tai garantuoja greitą ir kokybišką prekių pristatymą.

• Apie prekių pristatymą kurjeris dieną iki pristatymo Jus informuos SMS žinute, o pristatymo dieną, prieš atvykstant, Jums paskambins.

• Atsiimant prekes iš kurjerio, būtina pateikti užsakyme nurodyto asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.

• Pristatymas į Neringą vykdomas pagal atskirą susitarimą.

• Savo užsakymo būseną galite stebėti prisijungę prie Technorama.lt internetinės svetainės.

• Jei užsakymą formuojate savo vardu, bet prekės atsiimti negalėsite, tuomet pildydami Pirkėjo duomenis, laukelyje "Papildoma informacija", nurodykite asmens kontaktinius duomenis, kurį įgaliojate priimti Jūsų užsakymą.

SVARBU ŽINOTI: Prekių pristatymo metu BŪTINAI patikrinkite ar siuntos įpakavimas yra tvarkingas, be defektų. Jei įtariate, kad siunta gali būti pažeista, jos nepriimkite ir paprašykite, kad kurjeris pateiktų pretenzijos formą apie transportavimo metu galimai sugadintą prekę. Apie tai būtinai informuokite Technorama.lt darbuotojus el. paštu:info@technonet.lt arba telefonu: 8 800 00116. Jums suteiksime visą reikalingą informacija bei susitarsime dėl naujos siuntos pristatymo.

REKOMENDUOJAME: Perkant didesnių gabaritų prekes (25 kg ir daugiau) rekomenduojame pasinaudoti užnešimo paslauga, kuri papildomai kainuoja  15 eur (siuntą pristatys žmonės, kurie pajėgūs užnešti didesnių gabaritų ar svorio prekę). Standartinis pristatymas garantuoja prekių pristatymą iki laiptinės ar namo durų (siuntą atveža vienas žmogus, kuris neturi galimybės vienas užnešti stambių gabaritų prekės). Tokių prekių, kurias gali panešti vienas žmogus pristatymas ir užnešimas įtrauktas į standartinį pristatymą.

Garantijos ir Grąžinimo sąlygos

Visoms prekėms, kurias įsigijote elektroninėje Technorama.lt parduotuvėje, suteikiama gamintojo garantija, kurios sąlygas ir terminus rasite prekių aprašymuose bei garantiniuose talonuose. Prekės gamintojo garantiniai įsipareigojimai galioja tik tuo atveju, jei nepažeistos prekės eksploatavimo sąlygos. Jeigu turėsite kokių nors problemų dėl prekių kokybės, rekomenduojame kreiptis tiesiai į įgaliotuosius prekių aptarnavimo centrus, kurių kontaktinę informaciją rasite prekės garantiniame talone.
 
Norėdami išvengti nesusipratimų, primygtinai prašome Jūsų atidžiai perskaityti prekės eksploatavimo instrukciją, garantinių įsipareigojimų ir nemokamo serviso aptarnavimo sąlygas, taip pat patikrinti, ar teisingai užpildytas garantinis talonas. Garantinis talonas galioja tik tuomet, kai jame teisingai ir tiksliai nurodytas prekės modelis, gaminio serija, numeris, pardavimo data, yra uždėtas pardavėjo antspaudas su jo įgalioto asmens bei Jūsų parašais.
 
Pateikdami prekę garantiniam remontui, būtinai pateikite prekės pirkimo dokumentus ir prekės garantinį taloną. Garantijos galiojimu laikotarpiu, garantinis remontas atliekamas nemokamai.

SVARBU: Jeigu prekes įsigijote internetu, Jūsų pirkimo dokumentas yra sąskaita faktūra, kurią gavote kartu su preke ir/arba elektroniniu paštu. 

 

Grąžinimas

Įsigijus prekių internetu, Jūs turite teisę atsisakyti pirkimo – pardavimo sutarties pranešdami apie tai el. paštu: info@technonet.lt,  arba raštu, siunčiant registruotą laišką adresu: Taikos pr. 39, LT-91150 Klaipėda,  per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo prekės pristatymo dienos.

Tuo atveju, jei nusipirkę prekę pastebėjote, kad ji yra nekokybiška, Jūs turite teisę grąžinti tokią prekę mums per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo pristatymo Jums dienos. Tokiu atveju netinkamos kokybės prekė nemokamai pakeičiama į kokybišką prekę arba Jums grąžinami sumokėti pinigai.
 
Kokybiškos optikos ir elektronikos, kompiuterinės ir buitinės technikos prekės gali būti grąžinamos tik per LR teisės aktuose bei mūsų Pirkimo-pardavimo taisyklėse nurodytą terminą.
 
Kokybiškų kompiuterinių programų, jei pažeidėte pakuotės apsaugas, grąžinti negalima.
 
Norint aukščiau nurodytais atvejais grąžinti mums prekę atgal (išskyrus garantinį aptarnavimą), reikia informuoti mus skyriuje "Kontaktai" nurodytais susisiekimo būdais.
 
Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus. Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis", patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217.
 
Tinkamos kokybės prekių grąžinimas galimas tik ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintų „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklių“ nustatyta tvarka. Šiuo atveju prekių grąžinimo išlaidas apmokate Jūs.
 
Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

  • grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
  • dėvimos prekės yra negrąžinamos, jei jos buvo panaudotos; tokių prekių pvz.: ausinės, barzdaskutės, epiliatoriai ir pan.
  • prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
  • prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
  • grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
  • grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas) ir užpildytą prekės grąžinimo dokumentą, kuris Jums pateikiamas kartu su preke.