Informacija
Prekių katalogas

Garantinis aptarnavimas

Garantinis aptarnavimas

Visos TECHNORAMA.LT parduodamos elektronikos prekės yra skirtos Europos regiono rinkai, todėl visoms prekėms taikomi gamintojų nustatyti garantiniai terminai ir reikalavimai. Pagal Europos Sąjungos direktyvas, visoms prekėms yra taikomas ne trumpesnis nei 24 mėn. garantinis periodas. Juridiniams subjektams garantijos terminas taikomas/netaikomas pagal gamintojų nustatytus garantinius terminus.

*programinei įrangai garantija nėra taikoma.

DĖMESIO: šiame puslapyje rasite aptarnaujančių servisų sąrašą pagal prekių kategorijas. Sugedus TECHNORAMA.LT internetinėje parduotuvėje įsigytai prekei, jeigu šiame puslapyje nerasite informacijos į kurį aptarnaujantį servisą kreiptis dėl konkrečios prekių grupės, prašome susisiekti su parduotuvės atsakingu asmeniu el. paštu: [email protected] arba telefonu: 8 700 70200 ir būsite nukreipti į Jūsų prekę aptarnaujantį servisą.

Sugedus fizinėse TECHNORAMA parduotuvėse įsigytai prekei, galite kreiptis į bet kurią fizinę TECHNORAMA parduotuvę arba atvykti į TECHNORAMA serviso tarnybą, esančią PC „Akropolyje“ (Taikos pr 61, Klaipėda).

Jei nutiktų taip, kad TECHNORAMA.LT internetinėje parduotuvėje pirkta prekė garantiniu laikotarpiu sugedo:

  • Prekei sugedus garantiniu laikotarpiu, garantinis remontas atliekamas nemokamai;
  • Garantinį remontą atlieka autorizuoti serviso centrai;
  • Pateikiant prekę garantiniam remontui, pakanka turėti pirkimo dokumentą arba užpildytą garantinį lapą (jei jis konkrečiai prekei yra reikalingas); 
  • Priduodant garantiniam remontui telefoną, atjunkite jį nuo visų paskyrų ir nuimkite įjungimo užraktus;
  • SVARBU: Jei garantiniam remontui priduodamas telefonas buvo pažeistas vandens ar drėgmės ir to nepranešėte pridavimo metu, servisui nustačius pažeidimą dėl drėgmės ar vandens, Jums gali tekti kompensuoti serviso apžiūros išlaidas – 25 Eur., nes esant tokiam pažeidimui, tai laikoma negarantiniu gedimu. 
  • Gamintojo garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms prietaisų dalims ir esant mechaniniams pažeidimams. Tačiau iškilus problemai, visada rekomenduojame susisiekti su TECHNORAMA.LT atsakingu asmeniu el. paštu: [email protected], arba telefonu 8 700 70200, kuris suteiks visą reikiamą informacija, bei pasiūlys priimtiniausią problemos sprendimo būdą.

DĖMESIO: Sąskaitą faktūrą, kuri atitinka garantinį lapą, gausite el. paštu, kai Jūsų užsakymas bus išsiųstas. Prisijungę prie savo vartotojo paskyros mūsų parduotuvėje, užsakymų istorijoje galėsite rasti visas Jums kada nors formuotas sąskaitas kiekvienam jūsų užsakymui.

Papildoma informacija

Pagal Lietuvos Respublikos įstatymus, dauguma atvejų pakanka turėti pirkimo dokumentą (kasos čekį, sąskaitą-faktūrą ar lizingo sutartį) jei jame yra tiksliai nurodytas gaminys. Toks dokumentas patvirtina prekės įsigijimo datą ir asmenį, kuris įsigijo įrangą. Pardavėjo garantinį lapą papildomai pateikti būtina tik jei pirkimo dokumente nėra tiksliai nurodytas įrangos modelis (tuomet garantiniame dokumente turi būti nurodyti įrangos identifikavimo duomenys). Tačiau jei siuntoje neradote garantinio lapo ir neramiai jaučiatės, prašome kreiptis į TECHNORAMA.LT atsakingą asmenį el. paštu: [email protected], arba telefonu: 8 700 70200, kuris patikslins dėl konkrečios prekės garantinio aptarnavimo, bei suteiks Jums visą reikiamą pagalbą.

SVARBU: Jei nutiktų taip, kad TECHNORAMA.LT elektroninėje parduotuvėje pirkta prekė garantiniu laikotarpiu sugedo ir yra nepataisoma, autorizuotas servisas grąžina pažymą klientui patvirtinantį šį faktą, kurią pateikęs pardavėjui, klientas turi teisę pasikeisti į kitą tokią pačią ar bet kokią kitą tinkamą prekę, arba TECHNORAMA.LT įsipareigoja gražinti sumokėtus pinigus. Nutikus tokiai situacijai, skenuotą pažymą prašome siųsti TECHNORAMA.LT atsakingam darbuotojui elektroniniu paštu [email protected] arba skambinti telefonu 8 700 70200, bei sutarti dėl tolesnės prekės apkeitimo arba pinigų grąžinimo procedūros.
  • suremontuotoms arba pakeistoms prekėms garantijos sąlygos galioja likusį garantijos laiką;
  • informacijai, esančiai informacijos nešikliuose, garantija netaikoma. Išlaidos dėl duomenų praradimo ar atstatymo nepadengiamos; 
  • nešiojamų kompiuterių baterijoms, dėl jų natūralaus nusidėvėjimo, garantija suteikiama nuo 6 iki 12 mėnesių, priklausomai nuo gamintojo.

Kur kreiptis, iškilus problemoms su garantinėmis prekėmis?


Samsung aptarnavimo centras: +370 800 77777

LG aptarnavimo centras: +370 5 214 33 22


Toshiba televizoriai

Dėl garantinio aptarnavimo kreipkitės į autorizuotą serviso centrą - UAB ServiceNet"

Miestas Adresas Telefonas El. paštas Darbo laikas
Vilnius Gabijos g. 28, 06100 Priimamasis: +370 700 55595 [email protected] I-V 8:30 - 17:30
Kaunas Taikos pr. 113 B, 50456  Priimamasis: +370 700 55595 [email protected] I-V 8:30 - 17:30
Klaipėda  Bijūnų g. 8 Priimamasis: +370 46 380039 [email protected] I-V 9:00 - 18:00

Philips, Sony, Sharp, JVC, Ariston, Indesit, Bosch, Saeco: televizoriai, skalbyklės, šaldytuvai, šaldikliai, kavos aparatai, magnetolos

Dėl garantinio aptarnavimo kreipkitės į autorizuotą serviso centrą - UAB EMTOSERVIS"

Miestas Adresas Telefonas El. paštas Darbo laikas
Vilnius Savanorių pr. 1, 03116 +370 5 2737368 [email protected] I-V 9:00 - 18:00
VI 9:00 - 17:00

Blomberg, Beko, Gorenje, Krups: skalbyklės, šaldytuvai, šaldikliai, kavos aparatai

Dėl garantinio aptarnavimo kreipkitės į autorizuotą serviso centrą - UAB „AG Service"

Miestas Adresas Telefonas El. paštas Darbo laikas
Vilnius Taikos g. 259 +370 37 330187 [email protected] I-IV 9-18 val., V 9-17 val., pietų pertrauka nuo 13 iki 14 val.
Kaunas R. Kalantos g. 32 +370 37 330187 [email protected] I-IV 9-18 val., V 9-17 val., pietų pertrauka nuo 13 iki 14 val.

Mobilieji telefonai

Dėl garantinio aptarnavimo, kreipkitės el. paštu [email protected] arba telefonu 8 700 70200

Asus, Dell, Lenovo: nešiojamieji kompiuteriai

Dėl garantinio aptarnavimo kreipkitės į autorizuotą serviso centrą - UAB „Servisa ICT"

Miestas Adresas Telefonas El. paštas Darbo laikas
Vilnius Geležinio Vilko g. 6A, 03150 +370 5 210 11 60 [email protected] I-V 09:00 - 18:00
Kaunas Savanorių pr. 192 / J.Žemgulio g. 8, 44134 +370 37 329000, +370 37 337458 [email protected] I-V 09:00 - 18:00

Acer, Toshiba: nešiojamieji kompiuteriai

Dėl garantinio aptarnavimo, kreipkitės į autorizuotą serviso centrą - UAB „EMTOSERVIS"

Miestas Adresas Telefonas El. paštas Darbo laikas
Vilnius Savanorių pr. 1, 03116 +370 5 2737368 [email protected] I-V 9:00 - 18:00
VI 9:00 - 17:00

Visų kitų kategorijų prekėms

Dėl garantinio aptarnavimo, kreipkitės el. paštu [email protected] arba telefonu 8 700 70200

Garantiniai įsipareigojimai nutraukiami šiais atvejais:

  • Atsiradus gedimams dėl stichinių nelaimių (žaibo, potvynio, žemės drebėjimo, gaisro);
  • Atsiradus gedimams dėl elektros tinklų sutrikimo;
  • Esant nestabiliam įtampos tiekimui (jei patalpoje, kurioje naudosite prekę yra įtampos svyravimai, rekomenduojama įsigyti įtampos reguliavimo prietaisą, kurio pagalba išvengsite nemalonumų, kadangi garantija dėl įtampos svyravimų sukeltų gedimų netaikoma);
  • Atsiradus gedimams dėl netinkamų eksploatavimo sąlygų;
  • Atsiradus gedimams ar pažeidimams dėl valymo, skutimo, subraižymo;
  • Prietaisas buvo sąmoningai ar dėl neatsargumo, sutrenktas, sugadintas, ardytas;
  • Atsiradus gedimams dėl į prietaiso vidų patekusių skysčių ar pašalinių dalelių (dulkių, smėlio, cheminių medžiagų, maisto ir kt.);
  • Atsiradus rūdims, spalvos pakitimui (pageltimui, užteršimui ir pan.);
  • Prietaisas buvo naudojamas ne pagal paskirtį;
  • Atsiradusius gedimus šalino gamintojo neįgalioto serviso darbuotojas/asmuo;
  • Jei serijinis numeris pakeistas, nutrintas, arba jo nepavyksta nustatyti;
  • Prietaisas buvo naudojamas nesilaikant naudojimosi instrukcijos bei garantinio rašto taisyklių.