Informacija klientams

Garantija, grąžinimas

 

Elektroninės parduotuvės TECHNORAMA.LT Garantijos ir Grąžinimo sąlygos:

Garantija

Visoms prekėms, kurias įsigijote elektroninėje Technorama.lt parduotuvėje, suteikiama gamintojo garantija, kurios sąlygas ir terminus rasite prekių aprašymuose bei garantiniuose talonuose. Prekės gamintojo garantiniai įsipareigojimai galioja tik tuo atveju, jei nepažeistos prekės eksploatavimo sąlygos. Jeigu turėsite kokių nors problemų dėl prekių kokybės, rekomenduojame kreiptis tiesiai į įgaliotuosius prekių aptarnavimo centrus, kurių kontaktinę informaciją rasite prekės garantiniame talone.
 
Norėdami išvengti nesusipratimų, primygtinai prašome Jūsų atidžiai perskaityti prekės eksploatavimo instrukciją, garantinių įsipareigojimų ir nemokamo serviso aptarnavimo sąlygas, taip pat patikrinti, ar teisingai užpildytas garantinis talonas. Garantinis talonas galioja tik tuomet, kai jame teisingai ir tiksliai nurodytas prekės modelis, gaminio serija, numeris, pardavimo data, yra uždėtas pardavėjo antspaudas su jo įgalioto asmens bei Jūsų parašais.
 
Pateikdami prekę garantiniam remontui, būtinai pateikite prekės pirkimo dokumentus ir prekės garantinį taloną. Garantijos galiojimu laikotarpiu, garantinis remontas atliekamas nemokamai.

SVARBU: Jeigu prekes įsigijote internetu, Jūsų pirkimo dokumentas yra sąskaita faktūra, kurią gavote kartu su preke ir/arba elektroniniu paštu. 


 

Grąžinimas

Įsigijus prekių internetu, Jūs turite teisę atsisakyti pirkimo – pardavimo sutarties pranešdami apie tai el. paštu: info@technonet.lt,  arba raštu, siunčiant registruotą laišką adresu: Taikos pr. 39, LT-91150 Klaipėda,  per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo prekės pristatymo dienos.

Tuo atveju, jei nusipirkę prekę pastebėjote, kad ji yra nekokybiška, Jūs turite teisę grąžinti tokią prekę mums per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo pristatymo Jums dienos. Tokiu atveju netinkamos kokybės prekė nemokamai pakeičiama į kokybišką prekę arba Jums grąžinami sumokėti pinigai.
 
Kokybiškos optikos ir elektronikos, kompiuterinės ir buitinės technikos prekės gali būti grąžinamos tik per LR teisės aktuose bei mūsų Pirkimo-pardavimo taisyklėse nurodytą terminą.
 
Kokybiškų kompiuterinių programų, jei pažeidėte pakuotės apsaugas, grąžinti negalima.
 
Norint aukščiau nurodytais atvejais grąžinti mums prekę atgal (išskyrus garantinį aptarnavimą), reikia informuoti mus skyriuje "Kontaktai" nurodytais susisiekimo būdais.
 
Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus. Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis", patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217.
 
Tinkamos kokybės prekių grąžinimas galimas tik ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintų „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklių“ nustatyta tvarka. Šiuo atveju prekių grąžinimo išlaidas apmokate Jūs.
 
Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

  • grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
  • dėvimos prekės yra negrąžinamos, jei jos buvo panaudotos; tokių prekių pvz.: ausinės, barzdaskutės, epiliatoriai ir pan.
  • prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
  • prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
  • grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
  • grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas) ir užpildytą prekės grąžinimo dokumentą, kuris Jums pateikiamas kartu su preke.

 Jei Jums kyla papildomų klausimų, prašome kreiptis nemokamu informacijos telefonu 8 800 00116 arba el. paštu: info@technonet.lt